Šezdeset pet njemačkih kompanija traže nove potencijalne dobavljače roba i usluga iz Bosne i Hercegovine i ostalih zemalja zapadnog Balkana, što predstavlja izuzetnu priliku za bosanskohercegovačke kompanije koje su odlično ocijenjene od njemačkih kompanija.
Konferencija Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača u zemljama Zapadnog Balkana ove godine će biti održana 19. juna u Frankfurtu, najavljeno je na održanoj konferenciji za novinare u Sarajevu.
Inicijativa je projekat njemačkog Udruženja za upravljanje materijalima, nabavu i logistiku (BME), njemačkog Saveznog ministarstva za privrednu saradnji i razvoj (BMZ), njemačkog Saveznog ministarstva za privredu i energiju (BMWi), te njemačkih vanjskotrgovinskih komora (AHK).
– Cilj projekta je da se u okviru jednodnevnog događaja, B2B sastanaka, odabrane kompanije iz Bosne i Hercegovine i zemalja Zapadnog Balkana sastanu sa njemačkim firmama koje su zainteresovane za uspostavljanje poslovnih kontakata sa proizvođačima iz ove regije, tj. njihovim novim potencijalnim dobavljačima roba i usluga iz traženih djelatnosti poslovanja, kazao je Sanjin Purgić, iz AHK, dodajući da se kompanije iz BiH mogu prijaviti do 12. aprila.
Prema njegovim riječima, zainteresovane njemačke firme dolaze pretežno iz metaloprerađivačkog sektora, dobavljačkog sektora za autoindustriju, sektora prerade i proizvodnje materijala od plastike, gume, te firme iz elektro i elektronskog sektora.
– Ove godine se za učešće na ovoj konferenciji prijavilo 65 njemačkih kompanija koje traže nove potencijalne dobavljače roba i usluga, kazao je Purgić.
Kako je istaknuto na konferenciji za novinare nastup bh. kompanija na dosadašnje tri inicijative bio je i više nego uspješan, te je 2016. na konferenciji koja je održana u Dortmundu učestvovalo 40 bh. kompanija, dok je prošle godine u Beogradu od sedam najbolje ocijenjenih kompanija koje su učestvovale na konferenciji njih pet bilo iz BiH.
Jedna od kompanija koja je u proteklim B2B razgovorima polučila i više nego dobre rezultate bila je i GS TMT tvornica iz Travnika.
– Naša iskustva su i više nego pozitivna, te čak razmišljamo da li ove godine i da se prijavljujemo jer imamo dovoljno kupaca i dovoljno posla, koji smo dijelom obezbijedili učešćem na prethodnim konferencijama, poručila je Snežanja Kopruner direktorica GS TMT-a.
Koncept projekta se bazira na B2B-matchmaking platformi:
- sedamdesettri (73) profila zainteresovanih njemačkih kompanija sa opisima svojih djelatnosti i konkretnim proizvodnim zahtjevima koji su upućeni firmama u zemljama Zapadnog Balkana se nalaze u prilogu ovog dopisa. U profilima njemačkih kompanija se navodi šta sve firma, tj. proizvođač iz regiona treba da ima u svom proizvodnom portfoliju kako bi se kvalifikovao za potencijalnu saradnju.
- svoju zainteresovanost za učešće u projektu ostvarujete kroz popunjavanje prijavnog formulara koji se takođe nalazi u prilogu ovog dopisa. Rok za prijave je 12.4.2018. god.
- dostavljene aplikacije se šalju njemačkim kompanijama na uvid, a koje kroz sistem ocjenjivanja biraju firme s kojima žele da održe sastanak na događaju u Frankfurtu ove godine.
Ukoliko ste se prepoznali kao potencijalni dobavljač nekih od 73 njemačke kompanije, pozivamo Vas da popunite prijavni formular i pošaljete ga na e-mail sanjin.purgic@ahk.ba .
Važne napomene:
- prijavni formular se popunjava na engleskom jeziku. Molimo vas da popunite samo predviđena polja za odgovore u koloni B.
- u prijavnom formularu je pored unosa podataka o Vašoj kompaniji potrebno naznačiti njemačke kompanije sa kojima biste voljeli voditi razgovore.
- službeni jezik je engleski, tj. B2B sastanci će se odvijati na engleskom jeziku (opcionalno njemačkom jeziku).
- broj mjesta na B2B događaju je ograničen, o konačnom odabiru za učešće na B2B susretu 19.6.2018. u Frankfurtu odlučuju njemačke kompanije.
- kotizacija za učešće na ovom događaju se ne naplaćuje.